Het eerste jeugdteam van tafeltennisvereniging Smash speelt dit seizoen in 3e klasse. In het vorige seizoen mochten zij in de 5e klas het kampioenschap vieren.

Het is zaterdag 28 september en we hebben zin in de tweede wedstrijd van de najaarscompetitie. We gaan dit keer voor de winst tegen De Boer Taverzo 6 uit Zoetermeer. Ook deze ploeg blijkt vorig jaar van de 5e klasse naar de 3e klasse te zijn gepromoveerd. Met enige spanning wordt er begonnen aan de eerste drie wedstrijdenen. Danny lukte het niet om te winnen en Pausha en Luca haalde ieder een punt binnen.

Danny en Jeffrey speelden vervolgens samen de dubbel en waren goed op elkaar ingespeeld en wonnen de dubbel. Daarna ging het goed, alleen het lukte ook Pausha en Luca niet om van André van de tegenpartij te winnen. Er werd gevochten om de punten en er werden meerdere spannende sets gespeeld die soms pas in de vijfde set beslist werd. We hebben deze thuiswedstrijd gewonnen met 7-3. Dus toppie! Aanstaande zaterdag mogen we weer.

We trapte het seizoen af met een uitwedstrijd tegen Alexandria ’66. Met goed humeur en gezonde spanning op zak, reden we naar de zaal waar de wedstrijd plaats zou vinden.

Afgelopen seizoen zijn we met ons team 1e geworden, hierdoor zijn we 2 klassen gepromoveerd. Onwetend maar desalniettemin goed voorbereid begonnen we aan onze eerste wedstrijden.

Helaas hebben we hierin geen punten kunnen winnen. Na de dubbel te hebben gewonnen, begonnen we aan de tweede helft. De wedstrijden waren spannend. Maar de punten die waren gemaakt, waren niet genoeg om de winst mee naar huis te nemen.

De eindstand: 2-8 voor Alexanderia ’66. Volgende keer beter!